Jag jobbar som hälsocoach i Trosa, och erbjuder gruppträning, kostrådgivning, rödljusterapi och massage.

Bokningspolicy


Bokningspolicyn tillämpas på samtliga bokningar som görs på BOOST by Frida. När du utför en bokning

godkänner du således min policy.



Avbokning

För att upprätthålla en effektiv verksamhet och undvika ekonomisk förlust, är det nödvändigt att tillämpa avbokningsregler för uteblivna bokningar och avbokningar mindre än 24 timmar före den bokade tiden. Vänligen notera följande riktlinjer:

  1. Uteblivna tider och bokningar utan avbokning inom 24 timmar före din bokade tid kommer att debiteras till 100 procent av kostnaden.
  2. För att avboka din tid, vänligen sänd en e-post till info@boostbyfrida.se Vänligen notera att kontaktuppgifter finns på webbplats under fliken “Kontakt “.
  3. min bokningspolicy är uttryckligen angiven på min hemsida. På bokningssidan finns länk till våra villkor.
  4. När du gör en bokning godkänner du min bokningspolicy. Det är varje kunds ansvar att ta del av informationen och villkoren.
  5. I vår mejlkommunikation som bekräftar din bokning framkommer det information om hur avbokningar och ändringar görs, samt när de kan utföras.

Debitering för uteblivna besök

Vid uteblivna bokningar går jag miste om intäkter för min verksamhet. När du som kund bokar en behandling ingår du ett bindande avtal, där du som kund (köpare) förbinder dig att närvara vid den överenskomna tiden. Detsamma gäller för hembesök. Jag som  (säljare) förbinder mig att reservera tiden och bokningen för dig, utan att sälja den till någon annan. Om tiden inte avbokas inom 24 timmar före din reservation, kan vi inte sälja tiden eller bokningen till någon annan kund.

Hur debiteras jag för uteblivna besök och tider?

Vi kommer att skicka en faktura via e-post eller post med betalinstruktioner. Vid uteblivna betalningar inom utsatt tid, kommer ytterligare avgifter för kravhantering att tillkomma för att driva in din skuld, inklusive åtgärder genom inkasso eller genom samarbetspartners för indrivning.


Bokningar med sen ankomst

Vi rekommenderar att du alltid kommer i tid för den behandling du bokat. Vid sena ankomster förkortas behandlingstiden och slutar vid den tidpunkt då behandlingen skulle slutat enligt den ursprungliga bokningstiden.


Min rätt att avboka din behandling

Som kund är du ansvarig för att lämna korrekta uppgifter om dig själv, inklusive för- och efternamn, telefonnummer, adress, e-postadress och annan relevant information som vi kräver för att kunna erbjuda dig den behandling du önskar boka. Vi förbehåller oss rätten att när som helst avboka den bokade tiden eller spärra dig från vårt bokningssystem om du lämnar felaktiga, ofullständiga, oseriösa eller missledande uppgifter, eller om du missbrukar vår bokningsfunktion genom att skapa flera bokningar under samma tidsperiod. Vid urkundsförfalskning och missbruk kommer vi att vidta lämpliga polisåtgärder.


Giltighetsperiod för Paket och  klippkort

När du köper ett paket hos mig på BOOST by Frida vill jag försäkra mig om att du får gott om möjligheter att använda mina tjänster. Därför har jag fastställt följande villkor för giltigheten av våra paket:

Giltighetstid: Varje paket / klippkort du köper kommer att vara giltigt ett år från köptillfället. 

Icke-förlängbar giltighet: Observera att giltighetsperioden för mina paket /klippkort inte kan förlängas utöver den angivna tidsramen. Jag  uppmuntrar mina kunder att planera sina bokningar inom denna period för att fullt ut utnyttja fördelarna med sitt köpta paket.

unsplash